Klientu bāze un CRM

Klientu pārvaldība ir vienkārša

Caurspīdīga klientu datu pārvaldība

tiReki atbalsta gan efektīvu, gan vienkāršu klientu datu pārvaldību. Skaidrs saraksts ātri noved pie klienta un viņa norādītā faila, ieskaitot kontaktinformāciju, saites uz iepriekš sagatavotiem piedāvājumiem un rēķiniem, atskaitēm, pielikumiem utt. Pievienojiet tik daudz kontaktinformācijas, cik nepieciešams; lai sāktu darbu tiReki, pietiek ar klienta vārdu.
Caurspīdīga klientu datu pārvaldība
Efektīva klientu informācijas izmantošana

Efektīva klientu informācijas izmantošana

Sagatavojot piedāvājumu vai rēķinu , varat viegli uzmeklēt klienta failu un atkārtoti izmantot klienta datus. Adreses informācija, e-pasta adrese un PVN maksātāja numurs tiks automātiski aizpildīti. Nav nepieciešama papildu manuāla ievade: sagatavojiet dokumentus vēl ātrāk. Nav pienākuma izveidot lietotāja failu tikai vienreizējam klientam. Alternatīva vietnes adrese vai piegādes adrese tiek ievadīta tikai vienu reizi, un to var saglabāt kā daļu no klienta faila turpmākai lietošanai.

Meklēt pēc PVN numura

Lai klientu failus varētu izveidot vēl ātrāk, tiReki ir pieslēgts Eiropas VIES PVN numura pārbaudes rīkam . Vienkārši ievadiet uzņēmuma PVN numuru un tiReki aizpilda uzņēmuma nosaukumu un adresi!
Meklēt pēc PVN numura
Importēt vai eksportēt klientu datus

Importēt vai eksportēt klientu datus

Vai jums jau ir klientu bāze no esošas programmas? Vienkārši importējiet to tiReki. Tādā veidā jums nav jāpārvieto viss manuāli. Vai eksportēt savus esošos klientu datus no tiReki, lai nosūtītu viņiem e-pasta kampaņu, piemēram, izmantojot MailChimp? To var izdarīt tikai ar vienu klikšķi, izmantojot tiReki.

Klienti, kas runā ārzemēs

tiReki ļauj izveidot rēķinus (un citus dokumentus) dažādās valodās. Klienta failā vai veidojot dokumentu atlasiet vēlamo klienta valodu, un dokumenta izkārtojums automātiski tiks tulkots vēlamajā valodā. TiReki noklusējuma pieejamās valodas ir holandiešu, franču, vācu un angļu valoda. Nepieciešama cita valoda? Lūdzu, nevilcinieties sazināties ar mums .
Klienti, kas runā ārzemēs
Savienotie dati

Savienotie dati

tiReki ļauj saistīt ļoti daudzveidīgu informāciju ar klientu failiem, piemēram, nodrošinot iespēju augšupielādēt pielikumus saviem klientu failiem. Saglabājiet alternatīvu piegādes adresi vai saskaņojiet piedāvājumu ar (būvniecības) objekta adresi. Šīs adreses ir viegli parādīt jūsu dokumentos. Vai strādājat ar dažādām cenām vairumtirdzniecībai, individuāliem klientiem vai noteiktai klientu grupai? Saskaņojiet savu klientu ar pareizo cenu segmentu un automātiski skatiet atbilstošo cenu savam produktam un konkrētajam klientam. Uzmanot savus priekšlikumus vai uzdevumus kļūst ērti, izmantojot uzdevumus, kas saistīti ar jūsu klientiem. tiReki piedāvā arī savienojumu ar Mailchimp. Klientu sarakstu ir viegli sinhronizēt ar šo programmu, lai izveidotu (automātiskas) e-pasta kampaņas.

Vai esat gatavs strādāt efektīvāk ?

Izveidojiet savu kontu tūlīt, reģistrējiet obligāto informāciju, kuru vēlaties redzēt rēķinos, un pēc dažām minūtēm izveidojiet savu pirmo rēķinu! Pirmās 14 dienas ir bezmaksas un bez pienākumiem, lai jūs iepazītos ar spēcīgo, pilnīgo tiReki funkcionalitā

Sāciet savu bezmaksas izmēģinājumu!
server room