Izbaudiet vienmērīgāku sadarbību ar klientiem
Grāmatvežiem tiReki lietošana ir bez maksas. Mēs ļaujam saistīt klientu dokumentus ar savu kontu, lai atvieglotu sadarbību ar klientiem.
tiReki ir stingri apņēmies nodrošināt tehnoloģiju attīstību un e-rēķinus. Mēs piedāvājam dažādas metodes, kā saistīt savu grāmatvedības programmatūras pakotni ar tiReki.
tiReki nodrošina, ka jūsu klienti sagatavo daudz savlaicīgākus un precīzākus administratīvos ierakstus, kas nozīmē mazāk problēmu to apstrādē.
Vai jūsu klients atver jaunu tiReki kontu pēc jūsu grāmatveža konta nosūtījuma? Mēs pateicamies jums ar komisijas maksu.
Izmantojamas dažādas metodes atbilstoši vēlamajai darbplūsmai
tiReki eksportē pirkšanas un pārdošanas rēķinus UBL (Universal Business Language) formātā. Šos failus var importēt un apstrādāt gandrīz jebkurā grāmatvedības pakotnē.
Sinhronizējiet visus klienta dokumentus ar savu serveri, OneDrive, Dropbox vai Google diska vidi. Varat tos apstrādāt savā grāmatvedības programmatūrā no šīm platformām.
Universālās piegādes platformas nodrošina, ka jūsu klienti var nosūtīt jums savus dokumentus tieši no tiReki.
tiReki ir tiešs savienojums ar grāmatvedības programmatūru, kas darbojas mākonī. Lietotāji nosūta savus rēķinus tieši no tiReki uz atbilstošo failu jūsu grāmatvedības paketē.
Vienkārši, ātri un bez maksas!
līdz šim ar tiReki izveidotie dokumenti
Izmantojiet savu uzticamo grāmatvedības paketi, bet līdz minimumam samaziniet manuālo ievadi, sadarbojoties ar klientu, izmantojot tiReki. Viņa rēķinus, kas izveidoti ar tiReki, ir viegli pārsūtīt gandrīz uz jebkuru grāmatvedības paketi.
IZVEIDOT KONTU!